pt>

26 Temmuz 2018 Perşembe

Satılık Kelepir Ford Taunus




SATILIK 1991 MODEL 1.6 FORD TAUNUS 


İlanı Veren : Nevzat Alp Balıkesir/Altıeylül/Bahçelievler  TEL 0543 892 65 56

2010 Yılından günümüze kadar kullanmadığım , daha doğrusu sokağa terk etmiş bulunduğum emektar arabamı satmaya karar verdim.

Gerekli Açıklama :

8 Yıla yakın zamandır yatan arabamı bundan bir ay önce çalıştırayım, kırık çıkık parçalarınıda temin edip meraklısına satayım düşüncesi ile, daha arabayı çalıştırmadan kırılmış olan ön sinya lamp.ları ile arka stop lamp. kapağını, tutacağı kırılmış kapı kollarını satın aldım kapı kollarını taktım, tamamen deforme olmuş arka lastik için, ikisini birden değiştirme düşüncesiyle iki lastik aldım, birisini arkadaşın arabası ile götürüp janta taktırdım ve değiştirdim, ikinci lastik ambalajında duruyor.

Ve arabayı çalıştırmaya kalktım akü sıfır, sanayiye götürdüm olmaz dediler ve iyi durumda 2. el bir akü alıp taktım.

Gel görki tüm uğraşılarıma rağmen araba çalışmadı, yaptığım kontrolde ateşlemenin olmadığını tesbit ettim, bir daha uğraşmayım diye buji-kablo-ateşleme bobin ve ateşleme modülü aldım.

Bujileri değiştirdim olmadı ardından ateşleme modülünü değiştirdim, ateşleme normalle döndü ama motor yine çalışmadı, derken karbüratör şu bu ve sonuçta motoru çalıştırdım, ama motor rolantite çalışıyor, gaz verince stop ediyor.

Arabamı eskiden yaptırdığım ustam ile başka bir ustaya durumu bildirdim, neyse parasını verelim gelirmisiniz dedim, arabayı çekiciyle getirin dediler, bende uğraşamam dedim ve bu durumda satışa çıkardım.

Tabi bu arada arabaya takmış olduğum, modül, bujiler, bir lastik üzerinde takılı kaldı, bir metre dahi gidemeden.

Kullandığım araçların her zaman yedek parçalarını bulundurmayı usul haline getirdiğimden, gerek araba üzerindeki ve gerekse ambalajinda bulunan yedek parçaların listesi aşağıdaki Tabloda  belirtilmiştir.

ARABA ÜZERİNDEKİ VE AMBALAJINDA BULUNAN VE DEĞERİ 1000 TL.NI GEÇEN YEDEK PARÇALARI İLE BİRLİKTE :
HURDA TEŞVİKİ İÇİN VEYA YAPTIRIP KULLANIRIM DİYENLER İÇİN ELVERİŞLİDİR.

SATIŞ FİATI (Toplam Tutarı 1093 TL. tutan yedek parçalarda dahil :)
6.250 TL.DIR

ÜSTE MAX 35.000 TL. VEREBİLECEĞİM ,  MARKA ŞARTI ARANMAKSIZIN DAHA ÜST MODEL OTOMOBİLLER İLE TAKAS YAPILABİLİR

Kullanmak istiyenler için hasarlı olan parçalar sadece ön-arka tamponlar ile bagaj kilidi dir.

Arabanın boyası 28 yaşında olmasına rağmen orijinal boyadır, sadece sol çamurluk taş fırlaması ile hasar gördüğünden düzeltilip boyatılmıştır.


AMBALAJINDA VERİLECEK SIFIR YEDEK PARÇALAR :

YEDEK PARÇA İSMİ :        
MİKTARI:
ALIŞ FİATI (KDV Dahil)
Ön sağ-sol  sinyal lamp.
1 Takım.(2 li) 
35.00 TL.
Arka sağ stop lamp kapak.
1 Adet
65.00  “
Kapı kilit kolu
1 Adet
10.00  “
Dublex Lastik 165 x 80 x R.13
1 Adet                                        
125.00  “
Taunus Distribütör komple
1 Adet
235.00  “
Taunus Ateşleme bobini
1 Adit 
85.00  “
Buji kablosu   
1 Takım (5 li)  
45.00  “
Debriyaj teli   
1 Adet
25.00  “
Debriyaj Cırcırı
1 Adet
25.00  “
Triger Kayışı  
1 Adet
25.00  “
V Kayış
1 Adet
15.00  “
Yağ filitresi    
1 Adet
18.00  “
Devri daim pompası
1 Adet
65.00  “

TOPLAM………..
773.00  “
Yeni Takılanlar :


Taunus Ateşleme modülü
1 Adet
80.00  “
Taunus buji    
3 Adet
15.00  “
Kapı kolu
3 Adet
30.00  “
Akü 60 Ah.(2. El)
1 Adet
70.00  “
Dublex Lastik 165x80xR.13
1 Adet
125.00  “

TOPLAM………..
320.00  “
Mevcutlar :


1. Dış aynalar çalınmasın diye alındı


2. Radyo çalınmasın diye alındı


Araç ta hasarlı olan :


Bagaj kapak kilidi


Ön-Arka Tamponlar





OTO FOTOĞRAF Taunus Ford






YEDEK PARÇA FOTOĞRAF (Taunus Ford)

                                Arka-Sağ Stop lamp kapağı

                                Ateşleme Bobini
                   
                                Ateşleme Modülü

                                Buji Kablosu (Düşük omaj)

                                Debriyaj Cırcırı

                                Debriyaj Teli

                                Devridaim Pompası

                                Elektronik Distribütör

                                Kapı Kolu

                                Ön Sağ-Sol Sinyal Lamp.

                                Triger Kayışı

                                V-Kayış

                               Yağ Filitresi

                                Buji (Taunus)

                                Dublex Lastik





Bizi Takip Edin

Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder